fredag, oktober 04, 2013

Spinning 45

Jossan gjorde ett riktigt bra försök att locka med mig på spinning idag, åh - jag älskar fredagsspinningen, men har svårt att hitta barnvakt. Dino har ju dock dagis en stund idag, och jag tänkte att OM jag har träningskläderna under mina vanliga. OM jag kör ganska fort till stan. OM jag kan rusa in lite sent. Ja, då kan det funka. Sedan såg jag att det var fullbokat. Visst, jag kan chansa - men jag har liksom inte så mycket tid att avvara. 

Så, istället tänker jag göra långkok i ugnen, dammsuga och träna hemma. Måste köra rygg, det var länge sedan och den liksom klonkar när jag vrider den (säkert tecken!). Jag har redan sprungit två dagar på raken, i mina härliga barfotaskor - men jag får sådan träningsvärk i vaderna att jag knappt kan gå nedför en trappa. Än mindre springa igen. 

Vad gör ni idag? 

Inga kommentarer: