lördag, juni 01, 2013

Hej mitt dåliga samvete!

Japp, bloggen har blivit det. Det är sommar och sol och jag är liksom helt upptagen med att överdosera D-vitamin. Det är halva sanningen, andra halvan är att luften gick totalt ur mig efter skolan. Det var så himla intensivt sista dagarna, sena kvällar - tidiga morgnar. Så det enda jag verkar vara kapabel till nu, är att sitta i solen och spela på läpparna.

Men jag har så himla mycket kul att berätta! Minns ni Friskvårds 6-veckorsutmaning? Jag vann den! Nu får jag spendera tre timmar i gymmet med härliga Jossan, och det är så kul - men också lite gruvsamt! Jag är inte van att någon annan helhjärtat ska träna mig, det brukar bara vara jag och tjurskallen :)

Hur som, jag är en lucky bastard! Nu ska jag bestämma vad jag vill göra, och det är lite som att få prata med Tomten rörande julafton. Teknik i marklyft borde jag verkligen ägna lite tid åt!

Men alltså hörrni, det har blivit sommar nu! Vad gör ni? :)







Inga kommentarer: