torsdag, mars 28, 2013

One of these days

Visst är det underligt hur olika dagar kan falla ut. Jag och Dino promenerade iväg imorse för att lämna bilen på service. Solen sken, klockan var inte mycket - men det var redan en slags värme i luften. Nästan som vår :)

Dino var go och glad. Väl hemma så plockade vi på oss åkmadrassen och stjärtlapparna och begav oss till backen. Dino åkte lite, och även jag, sedan lekte han i lekparken och jag njöt i solen.

Vid lunch ringde dom från verkstaden och berättade att ALLA bromsklossar behövde bytas. I vanliga fall hade jag börjat kallsvettas och fått en liten klump i magen. Men, jag bara kvittrade till svar och frågade om den alldeles säkert skulle vara klar till ikväll. Han lät lite fundersam, men jag klandrar honom inte...

...han kunde väl inte veta att Dino är glad, att jag fått en massa kramar och nya fräknar. Och hur skulle han kunna veta att det är nästan vår och dessutom bodycombatonsdag? Går ju int!


Inga kommentarer: