lördag, februari 02, 2013

Less på mig själv

Och hur less ska inte ni bli? Finns det förresten en förkylningsblogg i Sverige? Kanske kunde bli min, kanske skulle nischa om mig.

Idag har vi prövat att kurera oss med att baka pitekaka och äta den istället för mat, särskilt då till lunch. Av alla sätt vi testat, så klassar jag detta som medelbra. Förkylningen är densamma, men det kändes liksom bra för sinnet. Det är mer än man kan säga om krossade röda solhattar och andra naturläkemedel.

Den numera välkända testpanelen gav dem tummen upp, tills han kom till den chokladiga biten. Utan att smaka annonserade han högt och tydligt att han minsann inte åt "blääää" (kort och gott: bajs). Buhu tyckte jag, och tackade återigen gudarna för att jag fick en son som inte gillar choklad. Nu byter vi, jag äter upp chokladen och han sockerkakan. Bäste Dino!








Inga kommentarer: