onsdag, augusti 15, 2012

Hälsocoach

Ja, det var ju det där om att studera i höst. Ett tag har jag vetat vad jag ska göra, men inte velat sprida det så mycket - kanske mest för att jag planerat att ta tjänstledigt från jobbet (till viss del) och ville vara den som Chiefen fick veta det från.

Men så blir, efter en hel del ångest - mest för förändring, jag är inte så förtjust i förändring. Nu känns det dock bra, eller bättre än bra - det känns sådär bubblande pirrigt och spännande!

Hälsocoach, i Kramfors (fast mest på distans) och det börjar den femte september. Jag har länge velat utbilda mig inom hälsa/friskvård/träning men haft svårt att hitta rätt. Utbildningarna i närheten har inte känts som något för mig. Utbildningar långt bort finns inte på kartan, jag vill inte spendera en sekund för mycket borta från Dino. Det här vart något mittemellan, och jag längtar så fantastiskt mycket!

Jag ska berätta lite mer om vad utbildningen innehålller och ser ut, men i ett annat inlägg.

Det ska bli kul att sätta sig i skolbänken igen. Det ska det...

2 kommentarer:

Maria Kuusela sa...

Heja! Kommer bli super! :)

Sara sa...

Tack :) Jag hoppas det!