måndag, juli 02, 2012

Träningen var svettig.

Hade jag tänkt skriva.

Sedan kom jag hem och Dino var ÖVERTRÖTT!!! När han är övertrött är han lite som "Comedy central" ni vet, tv-kanalen. Kul ett tag, sedan vill man byta kanal. I det långa loppet funderar man även på att säga upp abonnemanget.

Men det går ju inte. Så jag tog över honom till våran säng. La mig själv också, utan att duscha - så nu är det bara att bränna skiten. Försökte övertala Dino med fördelarna som sömn innebär. Funkade inte. Till slut låg han på mitt huvud och skrattade hysteriskt. Så fort jag fick han att lägga sig började han pilla på mina ögonlock, och varenda gång jag öppnade ögonen för att säga åt honom utbrast han i ett glatt "HEJ".

Men ja. Han sover.

Och träningen var fantastisk, och svettig. Riktigt himla svettig.

Inga kommentarer: