tisdag, juni 28, 2011

För några månader sedan skrev jag ett långt, hyllande inlägg till webbutiken Littlebloom.se.

Jag brukar beställa Dinos nappar därifrån, och det har även slunkit med en och en annan body. Sist så beställde jag två nappar, som jag betalade för direkt. Den ena kom typ samma minut jag beställde, och den andra skulle komma så fort hon fick den i lager. Men innan dess hann hon skriva och berätta om en massa andra nappar hon hade fått in, och jag sa att hon inte behövde skicka nappen - för jag skulle nog beställa snart igen. Så att hon inte behövde skicka flera gånger.

Nu skulle jag vilja ta tillbaka allt beröm.

Inte bara har hon "glömt" allt om den där nappen jag betalat för, men hon vägrar försöka minnas det. Och dessutom kommer inte napparna jag beställt. Dino kastade bort en napp på Joypeak, och sedan dess försvinner dom bara. Nu finns det en kvar, och inget kommer i posten. Jädra Littlebloom, snart blir det vanliga nappar från Coop...

1 kommentar:

emma sa...

http://www.difrax.com/gb/shop/sucking-and-biting/soothers

kanske kan vara nått?