lördag, februari 19, 2011

Fastän jag inte hann läsa Elins kommentar innan jag for, så gjorde jag precis som du sa.

Sex minuter i fyra satt jag på en buss upp till stan. Då var Dino hos sin farmor och farfar, och lekte säkert för fullt redan. Jag mötte Carolin på hennes hotellrum på statt (inte scandic!) och snart mötte fler arbetskamrater upp. Vi gick ner till Johanna i parken där det serverades trängsel och välkomstdrink. Och senare även en bit mat. Vi tittade på underhållningen, åt och skrattade. Drack en bacardi eller fyra. Och även en och en annan cider slank ner.

Men slutsatsen blir - det var trevligt! Dock har allt sådant där satts i perspektiv. Jag minns det som mycket roligare att vara lullig. Jag minns det som mycket roligare att ligga länge i sängen på morgonen. Och nu längtar jag efter mannen - så nu blir det att Dino-säkra huset, och hämta hem gossen. Gud vad jag ska krama honom.

Ni får inga pinsamma festbilder, däremot får ni lite före-bilder. Jag var smart och tog på mig allt för att kunna visa er (exklusiva bilder!) och sedan snabbt av med dem, och på med en slit-och-släng-tröja. På det viset lyckades jag kollra bort alla snor och matfläckar, och faktiskt vara hel och ren en kväll!


En av de bästa stunderna på kvällen! Mommy-hormones!



3 kommentarer:

emma sa...

Vad fin du var! Och luggen var väl inte alls konstig? :)

Sara sa...

Tack så mycket :D Luggen var verkligen sliten, dragen och sprejad till oigenkännlighet. Nu känns den igen dock :)

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.