söndag, juli 25, 2010

Om att alltid vara sent ute. Kl. är 00.46.

Försöker hitta en klädsel åt vår Brio (not so) Happy vagn. Och det verkar inte vara det lättaste. Dom har ändrat i modellen, och om jag tyckte att det var illa när vi var tvungna ta den bruna för att det var den sista kvar. Ja, då visste jag inte vad som väntade. Nu - får Dino vara glad om han slipper vila gumpen i en chockrosa vagn. Eller, ännu värre - bara på stålställningen.

Nja. Vi ska nog hitta en i alla fall, på ett eller annat sätt. Om jag var ni, och hade en Brio Happy vagn årsmodell 09. Med möjligtvis en grön klädsel - skulle jag inte lämna den obevakad på stan. Desperata mammor kan göra vad som helst...

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla tradera! Där finns det nya klädslar.

Sara sa...

Tack för tipset! Har kollat, men även där verkar det vara hårdvaluta. Om någon vet av en annons som jag missat så meddela mig, hittelön finnes tametusan :)