måndag, februari 15, 2010

Tur att man vet när man ska vara tyst. Kl. är 20.04.

Någon annan på inflyttningsfesten: Har ni bokat vagn då?
Jag: Jo, vi hittade en när dom sålde ut modellerna från 09.
Någon annan: Jaha.
Jag: Det var den sista som fanns kvar, så det vart ju inte riktigt den färg man tänkt sig. Men det var sånt bra pris.
Någon annan: Vilken sorts vagn var det då, och vilken färg?
Jag: En Brio happy, typ bajsbrun. Men ganska billig. Och ni?
Någon annan: Jo, vi har också sett ut en Brio happy. Brun. Chokladbrun kanske den kallas.
Jag: Aha... Hehe. Smaken är som baken? Haha. Inte? Inte läge..? Okej...

Jag försöker i alla fall hitta en fin skötväska att matcha min billiga, bajsbruna vagn. Men det är svårt.

Det står nog mellan dom här stackarna. Den gröna är min favvo, men den är även vansinnigt dyr. Den bruna är lite billigare, och dom blommiga är jättebilligast. Tror den rosa skulle vara fin till den bruna vagnen. Men har svårt att se Herr Nilsson gå omkring med den på axeln. Då kanske det är lika bra att ta den andra blommiga? Som ni förstår behöver jag hjälp. Säg mig vad ni tycker. Snälla.
Over and out.

2 kommentarer:

lina sa...

Den gröna är min favorit också :) Varför hittar man ALLTID en favorit i det dyraste stället :P Men den gröna med blommor va också fin :)

Anonym sa...

ja de är frågan, jag kör på en svart till min brun/beiga vagn!:):) men dom va söta allihopa:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )