söndag, oktober 04, 2009

Jag behöver HJÄLP!

Vi har en sista vägg kvar i hallen att tapetsera, och nu behövs det hjälp att välja tapet till den.


Davids förslag är en klassisk fototapet över Brooklyn Bridge, svart-vit. Tyvärr hittar vi den inte i stan, big problem.

Mitt förslag måste förklaras närmare. Eftersom David är värsta film-killen, så har han beställt gamla (då menar jag gamla) filmaffischer att hänga lite varstans. Hittade då denna filmtapet med gamla (och då menar jag återigen gamla) filmstjärnor. Kul och cool. Tyckte jag.




Men vad tycker ni, ge mig en utslagsröst någon!?

3 kommentarer:

Sarah sa...

Kör på filmtapeten! Annorlunda och häftigt :)

Unknown sa...

Snygg!

Ida sa...

Ta filmtapeten.. men skriv under varje filmstjärna vem det är så jag slipper fråga!

Du, vi saknar dig! Det är tråkigt att bo så långt ifrån min kära syster :) Visst ses vi hos pappa ihelgen? Vet du vad du ska köpa?! VAD SKA VI KÖPA?!?!

Ordverifieringen idag var "pygelit". Är det en pygmé som är elit?