fredag, april 18, 2008

...trött, tröttare, tröttast...

...är jag.
Vaknade halv 5 imorse (45 minuter innan väckaren skulle ringa) av en missnöjd voffsing som uppenbarligen tyckte det var för varmt för att sova. Så hon rullade sig i korgen, gick fram och tillbaka och vissa stunder satt hon bara och stirrade ut mig. Mycket uppskattat.
Ett par minuter innan väckaren skulle ringa, la hon sig en meter från sängen...och somnar...sååååå gott. Det gick inte ostraffat förbi - Matte bara råkade tappa en kudde...bara för att ge igen...och övertalade sen Kisen att stiga upp också... Mycket o-uppskattat.
Det skulle ju kunna vara ett noll till matte där, men...eftersom hon bara la sig och sov så fort jag for till jobbet...så är det nog ett noll till henne...

Är i alla fall ledig hela helgen nu...ska bli så skönt...och det ska bli fint väder! Ska bara vara ute i solen och njuta!









Började kika på en massa gamla bilder, och vart
så nostalgisk att jag var tvungen lägga ut några stycken.




Träffade en gammal vän idag dessutom! Mycket trevligt, lite pinsamt att man bor så nära men inte kommer sig för att höra av sig... Ja...vet inte vad man ska skylla på... Total tråkighet kanske... Nu måste det dock bli av något snart...och tur är väl det! :)

Nope, nu ska jag sluta sitta framför datorn och gäspa...funderar på att sätta mig framför TV:n och gäspa! Natti natti!

Inga kommentarer: